Níže najdete přehled mých přednášek, každá se všemi relevantními odkazy. Přečtěte si také, co o nich napsali ostatní. Můžete se podívat i na mé články, pravidelné veřejné kurzy či firemní školení na míru.
Výběr užitečných přednášek
- Úvod do webové analytiky – video (placený online kurz)
- Používáme Google Analytics 4 – video
- Přecházíme na Google Analytics 4 – video
- Jak na cookie lištu v roce 2022 – video
- Využití vlastních zákaznických dat pro cílení a bidding – video
- Cross-channel marketing prakticky – prezentace, podrobný článek
- Využití vlastních dat pro cílení a bidding – video a prezentace
- Analytika ve světě PPC – video, prezentace
- Analytika ve světě e-mailingu – video, prezentace
- Partnerské provize v multichannel světě – video, prezentace
- Google Analytics a affiliate systémy – video, prezentace
- RFM Analýza – video, prezentace
- 15 důvodů, proč si nezakládat vývojářskou firmu – video
- Selhávejte bezpečně – video, prezentace
2024
Jak vyhodnocovat affiliate v Google Analytics 4
23. května 2024, Affiliate summit, Praha, video
Cookie apokalypsa v online reklamě
23. května 2024, Konference PPC Restart 2024, Praha
Analytika v zákaznické péči
22. května 2024, Konference Support Day 2024, Pardubice
Project Restart 2024
24. dubna 2024, Konference Project Restart 2024, Praha
Pokročilá práce s webovými daty
23. dubna 2023, 4iz565 – Programování pro data science, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, Praha
Úvod do online marketingu
22. dubna 2023, Zámek, Brandýs nad Labem
Cookie apokalypsa 2024
21. března 2024, Marketingová ochutkávka #5, Praha
10 let SEO Restartu
20. března 2024, Konference SEO Restart 2024, Praha
Consent lišty 2024
26. února 2024, Webinář Consent lišty 2024, Online, Video
Zapomeňte na předpřipravené automatizace, hledejte datový signál
24. ledna 2024, Konference E-mail Restart 2024, Praha
Cookies roundtable Jana Tichého
18. ledna 2024, Data Date #4, Mo-Cha, Praha
Keynote
18. ledna 2024, Data Date #4, Mo-Cha, Praha
2023
Google Analytics 4 vol. 2
23. listopadu 2023, Webinář PPC Talks #11, Online, video
BigQuery vám pomůže z GA4 dostat víc
14. listopadu 2023, Marketingová ochutnávka #4, Praha
Keynote: Už je čas začít používat data
19. října 2023, Konference Data Restart 2023, Praha
Mastermind: E-shopy a Google Analytics 4
12. října 2023, ShopMasters IV, Heuréka, Praha
Top f*ckups in GA4 and how to cope with them
9. září 2023, MeasureCamp Czechia, ČSOB, Praha
Přechod na Google Analytics 4
20. června 2023, Google Ads Academy 2023, Praha
Data, budoucnost měření a soukromí na internetu
8. června 2023, Resilience Bootcamp, Google Retail Digital Acceleration Program, Praha
Jak pracovat v BigQuery s daty z Google Analytics 4
8. června 2023, Data Date #3, Keboola, Praha
You really wanna use Google Analytics 4!
19. dubna 2023, Konference Webexpo 2023, Praha
Webová analytika
11. dubna 2023, 4iz565 – Programování pro data science, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, Praha
Keynote: Quo vadis SEO?
30. března 2023, Konference SEO Restart 2023, Praha
Používáme Google Analytics 4
8. března 2023, Webinář Používáme Google Analytics 4, Online, video
Analytika: Konec divokého západu jako příležitost pro e-mailing
25. ledna 2023, Konference E-mail Restart 2023, Praha, prezentace
2022
Google Analytics 4
29. listopadu 2022, Webinář PPC Talks #7, Online, video
Webová analytika a Google Analytics
22. listopadu 2022, Technická univerzita v Liberci, Online
Marketingová strategie a analytika
9. listopadu 2022, Marketingové řízení, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze
Keynote: Analytika je mrtvá. Ať žije analytika!
3. listopadu 2022, Konference Data Restart 2022, Praha
Google Analytics 4
22. října 2022, Konference WordCamp Brno 2022, Brno
Analytika ve světě bez dat
8. října 2022, Konference Ecommerce Day 2022, Brno
Pod kapotou Google Analytics 4
10. září 2022, MeasureCamp Czechia, Brno
Jak nastavit Google Analytics 4
1. června 2022, Webinář Jak nastavig Google Analytics 4, Marketing Miner, Online
Data v privacy-first světě
16. května 2022, Google Retail Growth Program 2022, Online
Přecházíme na Google Analytics 4
5. dubna 2022, Webinář Přecházíme na Google Analytics 4, Online, video
Webová analytika
29. března 2022, 4iz565 – Programování pro data science, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, Praha
Úvod do Google Analytics 4
2. února 2022, Webinář Úvod do Google Analytics 4, Online, video
2021
Webová analytika a Google Analytics v roce 2022
7. prosince 2021, Technická univerzita v Liberci, Online
Jak na cookie lištu v roce 2022
1. prosince 2021, Webinář Jak na cookie lištu v roce 2022, Online, video
Server-side měření a Facebook Conversions API
18. listopadu 2021, Konference Data Restart Reloaded 2021, Spojka Karlín, Praha
Keynote: Cookie apokalypsa přichází
18. listopadu 2021, Konference Data Restart Reloaded 2021, Spojka Karlín, Praha
Moderátor
18. listopadu 2021, Konference Data Restart Reloaded 2021, Spojka Karlín, Praha
Google Analytics 4
09. listopadu 2021, Klientský event Taste, Praha
Marketingový framework PAVRD
26. října 2021, SEOloger, Praha
Legislativní rámec cookie apokalypsy
21. října 2021, Konference Data Restart 2021, Spojka Karlín, Praha
Moderátor
21. října 2021, Konference Data Restart 2021, Spojka Karlín, Praha
Jak vytvořit a naplánovat digitální marketingovou strategii?
20. října 2021, Marketingové řízení, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze, Online
Zákaznická retence a reaktivace uživatelů
15. října 2021, Targito webináře, Online
Webová analytika ve světě bez dat
8. října 2021, KPMG Data Festival, Vysoká škola ekonomická v Praze
Měříme chování uživatelů s pomocí Google Analytics 4
30. září 2021, 18. Affiliate konference, Café Louvre, Praha
Využití vlastních zákaznických dat pro cílení a bidding
30. září 2021, GrowWithGoogle Retail Academy 2021, Online, video
Sběr a využití 1st party dat
16. září 2021, Google Retail Growth Program 2021, Online
Google Analytics 4 pro e-shopaře
2. září 2021, Konference ShopCamp 2021, Praha
Pépécéčkaři versus Google Analytics 4
15. července 2021, PPC Date #3, Město Moře, Praha
Marketingový a komunikační framework PAVRD
25. května 2021, Konference E-Business Forum 2021, Praha, Online
Webová analytika
23. března 2021, 4iz565 – Programování pro data science, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, Online
Jak vytvořit a naplánovat digitální marketingovou strategii?
18. března 2021, Marketingové řízení, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze, Online
Nová éra webové analytiky s Google Analytics 4
16. března 2021, Konference Nástroje v marketingu 2021, Online
Nové příležitosti a výzvy s Google Analytics
27. února 2021, Konference WordCamp Praha, Online
Úvod do e-commerce a digitálního byznysu
9. února 2021, E-commerce a digitální business, NEWTON College, Praha, Online
2020
Jak vytvořit a naplánovat digitální marketingovou strategii?
10. listopadu 2020, Marketingové řízení, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze
Jak vytvořit a naplánovat digitální marketingovou strategii?
6. října 2020, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze
Úvod do marketingového frameworku PAVRD
1. října 2020, Konference PPC restart 2020, Divadlo pod Palmovkou, Praha, prezentace
Marketingový framework PAVRD prakticky
1. října 2020, Konference PPC restart 2020, Divadlo pod Palmovkou, Praha, prezentace
Úvod do výkonnostních kampaní
1. října 2020, Příprava a měření výkonnostních kampaní, NEWTON College, Praha
Strategické řízení cross-channel marketingu
21. května 2020, Digidějovice, České Budějovice, video
Webdesign, UX, UI, použitelnost
28. dubna 2020, E-commerce a digitální business, NEWTON College, Praha
Webová analytika
28. dubna 2020, 4iz565 – Programování pro data science, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Úvod do e-commerce a digitálního byznysu
13. února 2020, E-commerce a digitální business, NEWTON College, Praha
2019
Webová analytika
6. prosince 2019, 4iz268 – Webové technologie, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Analytika v brandových kampaních
4. prosince 2019, Klubový večer WebTop100 na téma „Webová analytika – Měřím, měříš, měříme“, WorkLounge Diamant, Praha
Webová analytika
28. listopadu 2019, 4iz210 – Zpracování informací a znalostí, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Taste Story
26. listopadu 2019, Dny osobností kreativního průmyslu, Vysoká škola kreativní komunikace, Praha, reportáž
Moderátor
19. listopadu 2019, Data Date #1, prostor39, Praha
Analytika na Facebooku
7. listopadu 2019, Social Restart 2019, Divadlo pod Palmovkou, Praha, prezentace
Affiliate pohledem atribuce
5. listopadu 2019, 14. Affiliate konference, Café Louvre, Praha
RTB a analytika
24. října 2019, Taste RTB Event, Kavárna, co hledá jméno, Praha
Moderátor
12. srpna 2019, PPC Date #1, prostor39, Praha
Keynote
24. června 2019, E-mail Restart 2019, Divadlo pod Palmovkou, Praha, prezentace
Moderátor
5. června 2019, Social Date #5, prostor39, Praha
Webová analytika
15. dubna 2019, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Atribuce vs. kontribuce
8. dubna 2019, panelová diskuze na konferenci Data Restart 2019, Praha
Data: Dobrý sluha, zlý pán
8. dubna 2019, keynote konference Data Restart 2019, Praha
Je Google přítel, nebo parazit?
30. března 2019, panelová diskuze na konferenci Czech Online Expo, Praha
Facebook Attribution
28. března 2019, Social Date #4, Praha
SEO kontra BRAND
5. března 2019, Brand Restart 2019, Praha
Cross-channel marketing
14. února 2019, Digidějovice, České Budějovice
2018
Webová analytika
14. prosince 2018, 4IZ268, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Data jsou sexy
7. listopadu 2018, Taste BI Meetup, Český institut informatiky, robotiky a kybernetiky, Praha
Pod pokličku fulltextových vyhledávačů
1. listopadu 2018, Zpracování informací a znalostí, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Data jsou sexy
25. října 2018, Taste BI Meetup, Český institut informatiky, robotiky a kybernetiky, Praha
Cesta Tastu
18. října 2018, Klub Sklik, Všetice, oficiální reportáž
Webová analytika
16. dubna 2018, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
2017
Cross-channel marketing prakticky
15. listopadu 2017, Konference WebTop100 2017, Národní dům na Vinohradech, Praha, prezentace, podrobný článek
Užitečná AdWords publika nad zákaznickými daty
20. října 2017, Konference PPC restart 2017, Konferenční centrum City, Praha, prezentace
Cross-channel marketing
25. září 2017, Konference E-Business Forum 2017, Národní dům na Vinohradech, Praha
Cross-channel marketing
13. září 2017, Konference o online marketingu, Mladá Boleslav
SEO v multichannel světě
16. června 2017, Konference SEO restart 2017, Konferenční centrum City, Praha, prezentace
Vyhodnocování výkonu e-mailingu s Google Analytics
1. června 2017, Email marketing online summit, Online, prezentace
Využití vlastních dat pro cílení a bidding
29. května 2017, Google Performance & Branding Summit, Praha, video a prezentace
Zákaznická data v Google Analytics
7. dubna 2017, Konference DATA restart 2017, Konferenční centrum City, Praha, prezentace
Sexy datová analytika
23. března 2017, webinář, SAS & Sophia
Webová analytika
27. února 2017, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
2016
RFM Analýza
28. listopadu 2016, MastersGate 2016 Kickoff Prague, Impact Hub Praha, prezentace
Webová analytika
25. října 2016, Google Digitální garáž, ČSOB Inspirace, Praha
Analytika ve světě PPC
20. října 2016, PPC Offline #7 – Marketing Festival edition, Nová aula VŠ báňské, Ostrava, video, prezentace
Sampling reportů a jiné limity v Google Analytics
1. října 2016, Konference MeasureCamp Prague 2016, Avast Software, Praha
Remarketing podle CRM: Cílení Adwords reklamy přes User Data Import
1. října 2016, Konference MeasureCamp Prague 2016, Avast Software, Praha
RFM Analýza
23. září 2016, konference WebExpo 2016, Kino Lucerna, Praha, video, prezentace
Enhanced Ecommerce
15. září 2016, Medio Data Workshop, KC Greenpoint, Praha
Google Inbox
8. září 2016, SEOLoger, Pinta – pivní steakhouse, Praha
Webová analytika
21. června 2016, Google Business Group, Brandýs nad Labem
Webová analytika
11. června 2016, Google Digitální garáž, GBG BizFest, Impact Hub, Praha
Quo vadis SEO? (SEO restart keynote)
10. června 2016, Konference SEO restart 2016, Konferenční centrum City, Praha
Analýza klíčových slov ve světě (not provided)
10. června 2016, Konference SEO restart 2016, Konferenční centrum City, Praha
Business intelligence ve světě e-shopů
09. června 2016, Konference Ecommerce Forum, Hotel Atlantis, Brno
Webová analytika
29. dubna 2016, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Analytika ve světě e-mailingu
28. dubna 2016, E-mailing konference, Praha, prezentace, video
SEO a JavaScript
26. dubna 2016, Frontendisti, LMC, Praha, prezentace, video
5 tipů pro agentury, kterak ošidit své klienty
22. dubna 2016, Konference Data restart 2016, Konferenční centrum City, Praha, prezentace
Webová analytika
21. dubna 2016, Google Digitální garáž, Vysoká škola ekonomická, Praha
Datová integrace a business intelligence
07. dubna 2016, Čtvrtkon, České Budějovice
Pět reportů, které by e-shopáři měli řešit a neřeší
01. dubna 2016, Konference Eshop Summit 2016, České Budějovice, video (placený přístup), prezentace
Skutečně sledujete správná data?
25. února 2016, Pricemania Academy Kickoff VII, Bratislava
Webová analytika pro WordPress weby
20. února 2016, Konference WordCamp Praha 2016, Vysoká škola ekonomická, Praha, prezentace
EasyReport
6. února 2016, Konference MeasureCamp Bratislava 2016, Bratislava
2015
Úvod do internetového marketingu
12. listopadu 2015, Google Business Group, Brandýs nad Labem
Optimalizace pro vyhledávače
30. října 2015, 4IZ268 – Webové technologie, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
E-shop není jen web
17. října 2015, ShopCamp 2015, prezentace, video
Google Analytics
17. října 2015, DataGirls, Impact Hub Praha
Analytika v B2B světě
15. října 2015, Marketing Challenge Forum 2015, prezentace
Cílení reklamy přes User Data Import (webinář):
29. září 2015, Google Partners Online Product Academy 2015, video
Fakta, metriky, atributy, dimenze
12. září 2015, Konference MeasureCamp Prague 2015, Praha
Atribuční modelování (panelová diskuze):
12. září 2015, Konference MeasureCamp Prague 2015, Praha
Sessions suck
12. září 2015, Konference MeasureCamp Prague 2015, Praha
Za hranice Google Analytics
12. září 2015, Konference MeasureCamp Prague 2015, Praha, prezentace
Enhanced Ecommerce
1.–2. srpna 2015, Konference E-shopVíkend 2015, Vodňany, video, prezentace
SEO ve světě JavaScriptu
15. června 2015, Konference SEO restart 2015, Konferenční centrum City, Praha, prezentace
Za hranice Google Analytics
4. června 2015, Konference ShopExpo 2015, Gong, Ostrava, prezentace
RFM analýza
27. dubna 2015, Konference Data restart 2015, Konferenční centrum City, Praha, prezentace
Webová analytika
10. dubna 2015, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Indexace JavaScriptových stránek
8. dubna 2015, SEOLoger, Pinta – pivní steakhouse, prezentace
User-Centric Analytics
14. března 2015, Konference MeasureCamp, Londýn, prezentace
Webová analytika a Google Analytics
10. února 2015, GDG GUG, Spaghetti Code Liberec, Technická univerzita v Liberci
Keboola a Multichannel atribuce
29. ledna 2015, Keboola MeetUp, Node 5
Webinář Keboola & GoodData
21. ledna 2015, web, video, prezentace
2014
Deployment webových aplikací
14. listopadu 2014, Web Inkognito, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
User-centric analytics
6. listopadu 2014, Konference WebTop100 2014, Praha, prezentace
Analytická panelová diskuze
21. října 2014, Google for Entrepreneurs week, Brno
User-centric analytics
18. října 2014, Konference ShopCamp 2014, Praha, prezentace, video
Partnerské provize v multichannel světě
2. října 2014, 6. affiliate konference, Atlas, Praha, prezentace, video
Analytická panelová diskuze
13. září 2014, konference WebExpo 2014, Praha
Bulvární SEO
16. června 2014, Konference SEO restart 2014, Praha, prezentace
Google Analytics a affiliate systémy
15. května 2014, Affiliate konference, Atlas, Praha, prezentace, video
Webová analytika
14. května 2014, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Úvod do Google Analytics
16. dubna 2014, Social Innovation Camp, Era svět, Praha, prezentace, video
SEO audit
20. března 2014, 4IZ210, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
2013
Jak (ne)pokazit redesign webu
29. listopadu 2013, Web Inkognito, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Optimalizace pro vyhledávače
15. listopadu 2013, 4IZ228, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
15 důvodů, proč si nezakládat vývojářskou firmu
9. listopadu 2013, konference Devel.cz 2013, video
Pod pokličkou zdrojů návštěvnosti
7. listopadu 2013, Čtvrtkon, České Budějovice, prezentace
Jak (ne)pokazit redesign webu
7. listopadu 2013, Konference WebTop100, prezentace
Atribuční modely v Google Analytics
3. října 2013, Klubový večer WebTop100, prezentace
Vyhodnocování reklamních kampaní v Google Analytics
24. září 2013, Google Business Group, HUB Praha, prezentace
Universal Analytics
20. září 2013, WebExpo Prague 2013, prezentace
Internetový marketing
18. září 2013, přednáška NetDevelo
Konec cargo kultu aneb SEO v roce 2020
14. června 2013, Konference SEO restart 2013, Praha, prezentace
Google Tag Manager
9. května 2013, webinář v rámci Medio Akademie
Webová analytika
3. května 2013, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Webová analytika
8. března 2013, 4IZ228, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Vachrlaté metriky v Google Analytics
9. února 2013, Konference Internet Marketing 2013, Univerzita Palackého v Olomouci, video, prezentace
Poslední středa: Webová analytika
30. ledna 2013, Poslední středa, Node5, Praha, video
2012
Novinky v Google Analytics
29. listopadu 2012, přednáška v rámci Web Analytics Wednesday, prezentace
Universal Analytics
22. listopadu 2012, webinář v rámci Medio Akademie, video, prezentace
Internetový marketing
14. listopadu 2012, přednáška NetDevelo
Universal Analytics
8. listopadu 2012, webinář v rámci Medio Akademie, video, prezentace
Použitelnost na webu
2. listopadu 2012, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Efektivita kampaní v Google Analytics
13. září 2012, Shop Roku Meeting 2012
Sledování a vyhodnocování reklamních kampaní
16. srpna 2012, Léto s internetovým marketingem 2012, prezentace
Výkonnost webových aplikací
11. května 2012, Web Inkognito, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Bulharská konstanta
25. dubna 2012, Google Search&Display Summit 2012, Praha, video, prezentace
Webová analytika
20. dubna 2012, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Optimalizace pro vyhledávače
2. března 2012, 4IZ228, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Internetový marketing
28. února 2012, DISK, Divadelní fakulta Akademie múzických umění v Praze
Selhávejte bezpečně
4. února 2012, Vsetínský barcamp, prezentace, video
2011
Webová analytika
25. listopadu 2011, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Webová analytika
24. listopadu 2011, Česká zemědělská univerzita, prezentace
Webová analytika
7. listopadu 2011, Marketing Monday
Bulharská konstanta ve webové analytice
23. září 2011, konference Webexpo, prezentace
Optimalizace pro vyhledávače
26. dubna 2011, DISK, Divadelní fakulta Akademie múzických umění v Praze
Optimalizace pro vyhledávače
1. dubna 2011, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Úvod do praktického SEO
15. března 2011, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze, prezentace, video
Rozhovor pro GUG TV
15. února 2011, video, YouTube
2010
Optimalizace pro vyhledávače
2. prosince 2010, FAV ZČU v Plzni
Cesta webového projektu
4. listopadu 2010, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, video, prezentace
Použitelnost webových stránek
22. října 2010, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctrine 2
23. září 2010, workshop na konferenci Webexpo 2010
Pět vrstev modelu
24. dubna 2010, Poslední sobota Nette, Fraktal bar, fórum, prezentace, článek, foto
Optimalizace pro vyhledávače
26. března 2010, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Optimalizace pro vyhledávače
23. března 2010, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze
Optimalizace pro lokální vyhledávání
24. února 2010, Poslední středa, H1.cz
2009
Optimalizace pro vyhledávače
8. prosince 2009, DISK, Divadelní fakulta Akademie múzických umění v Praze
Optimalizace pro vyhledávače
4. prosince 2009, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Optimalizace pro vyhledávače
26. listopadu 2009, Fakulta aplikovaných věd, Západočeská univerzita v Plzni
Použitelnost webových aplikací
23. října 2009, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Možnosti propojení Google AdWords a Google Analytics
15. června 2009, Open Monday, H1.cz, video
Analýza návštěvnosti webu
7. dubna 2009, Optimalizace webových aplikací, FIM UHK, Hradec Králové – Článek v elektronickém časopise Telegraf
Použitelnost webových stránek
27. března 2009, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Optimalizace pro vyhledávače
19. března 2009, Blok expertů, KISK, FF MU v Brně – prezentace, video
2008
Optimalizace pro vyhledávače
10. listopadu 2008, Optimalizace webových aplikací, FIM UHK, Hradec Králové
Optimalizace pro vyhledávače
30. října 2008, FAV ZČU v Plzni
Pozice nejsou správným měřítkem úspěchu SEO
6. října 2008, Open Monday, H1.cz, prezentace, video
Optimalizace pro vyhledávače
3. října 2008, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Důvěryhodnost webu
30. dubna 2008, Poslední středa, H1.cz
Přístupnost a použitelnost webu
28. dubna 2008, Jinonické informační pondělky, Ústav informačních studií a knihovnictví, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
Návrhové vzory v programování
27. března 2008, konference WebCamp 2008, prezentace
Optimalizace pro vyhledávače
7. března 2008, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Použitelnost webových aplikací
29. února 2008, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
2007
Optimalizace pro vyhledávače
26. října 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Přístupnost a použitelnost na webu
19. října 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Optimalizace pro vyhledávače
13. dubna 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Přístupnost a použitelnost na webu
16. března 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze